tce Selam kızlar 10+1 hf gebeyim daha cok başındayım biliyorum ama doğumdan cok korkuyorum sezeryan ve normal doğumdan da yardım😟😟
Zeynepreyyan Herşeyi akışına bırak . Bunları düşünmek için çok erken . Belli bir haftadan sonra annenin tüm psikolojisi bebeğe geçiyor hormonlardan. O yüzden bunları düşünüp bebeği de kendini de strese sokma
rumeyssa akışına bırak bacııı doğanın kanunu bu düşünme zamanı gelince yaşanıp bitecek bi anda herşey gececek