Suhedq 26 haftalık gebeyım catımın sag tarafı cok agrıyo ıkıncı gebelık ılkte son ayımda yasamıstım bu durumu ama suan cok erken acaba yasayan varmı aranızda
d190516 Suhedq canım bende ikinciye hamileyim oğlumda çok erken haftalarda başladı çok çektim çatı ağrısını çatala çıkarır korkusuyla doktora da söylemedim ama galiba magnezyum eksikliğimden oluyomuş
Suhedq Aynen bende oyuzden korkuyorum doktoruma soylemeye sızın ılk cocuktamıcboyle olmustu ıkıncıdemı
Kayarozlem8023 Benim de ilkinde yoktu şu an 2.ye hamileyim 28+3 2 3 haftadır felaket ağrıyor magnezyum da kullanıyorum ama çok feci bir ağrı var doğuma kadar böyle olursa işimiz kötü