Kızlar 40+4 haftalık olmuştuk şu an çok yorgun olduğum için en kısa zamanda sizinle doğum hikayemi paylaşıcam.Cok şükür bugün oğlumu aldim kucagima ikimizde çok iyiyiz 3950 kilo doğduk saat sabah 6 da yatisim yapıldı 12:53 de doğurdum.En kısa zamanda hikayemi de paylaşıcam.😘