AysennHE 23 haftalık hamileyim hafif kanama oldum arkasından pembe akıntı oldu başına gelen varmı acile gideceğim size de sorayım dedim
AysennHE 17022020 gittim canım çok sağol sıkıntı yok bebekte çok şükür idrar yolu enfeksiyonu olmuşum idrarimi yaptıktan sonra kanamam oluyor