Zeyk doğumhanede tek kişilik odalar var sancı çektiğin odada doğum yapıyosun yanına bir yakınını alıyolar eş de alınıyor son zamanlarda. Serviste de tek ve iki kişilik odalar var şansınıza hangisi denk gelirse. Serviste baba kalamıyo ama kadın refakatçi istiyolar. Ebelerin çoğu iyi diyolar doğumhanede kısa süre eğitim alan ebe bi abla tavsiye etti deneyimleri çok iyi tercih edebilirsin diye. Gebe okuluna da gitmenizi tavsiye ederim başka hastanede takipli olsanız da gebe okuluna katılabiliyosunuz. En azından doğumhaneyi gezer yapılacakları dinleyip fikir edinebilirsiniz.