kızlar merhaba kızıma idil ismini koymayı düşünüyorum fikirleriniz neler ?
zeyzey36 çok kibar bence çok hoş 💜 bizde zeynep ela düşünüyoruz bakalim
zeyzey36 çok güzel bence 😇
zeyzey36 Güzel, kibar bir isim 🌸
01merve14 ismimi koyacaksınız allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin :)
Bende İdil ya da Ece düşünüyorum :)
iremtzn merhaba ne koydunuz acaba ismini bende idil yada ece düşünüyorum
idil ilay bunlar güzel isimler naif hoş