Bugün muayeneye gittim , hareketleri çok yavaşlamıştı bebeğimin doktor bence alalım bebeği dedi. Halen ne açılma var ne sancı. Çocukta yukarı da dedi . Bende kontrollü 1 hafta daha bekleyemez miyiz dedim. Karar senin dedi. Bugünlük beklemedeyiz ama ne olur hiç bilmiyorum.