Kbra16 18.01- 55,14(adetime 3 gün varken) 22.01-290,1(adetim 1 gün gecikmeli) 29.01-1421(adetim 5 gün gecikmeli)
Sermec Kbra16 canım 3. Degerin cok az yükselmiş su an en az degerin 2300 lerde olması lazımdı doktor ne dedi en son 26 ocakta mı kan verdın 29 mu
sinber Kbra16 canım tarihi yanlış yazmışsın bgn 26sı daha bgn verdiysen 1200 civarı olması gerekirken 1410 çıkmış iyi artıyor sağlıkla hayırlısıyla kucağına al inşallah
sinber Kbra16 iki günde bir iki katına çıkması gerekiyor normal şartlarda sizin artışınızda normal gibi görünüyor doktorunuz ne dedi
Dkk Adetime 2 gün kala 15 Adet günüm 45 Adetim 2 gün geçince 113 Haftamdayım 🙏🏼 Bence değerleriniz iyi gözüküyor sıradaki aşama önce keseyi görme sonra kalp atışını duyma 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Yani benim öyle olmuştı
Dkk Sermec her 2 günde bir ikiye katlaması gerekiyor . Geç döllenme vs bilemiyoruz . Bana doktorum sadece değerin 2 gümde bir 2 kat yükselmeli demişti. Benim değerlerime bakarsanız üste yazmıştım arkadaşınkinden daha düşük .
sinber Sermec son değer bir öncekinden 7 gün sonra ama 8 olsa 2300 civarı olması gerekirdi yani 6 gün gibi hesaplayınca ve 1 gün için de yarısını ekleyince normalden biraz az sizin yazdığınız kadar değil
Dkk Sermec Dkk fakat arkadaş orada ya tarihi yanlış yazmış ya geciken gün sayısını . Adeti 5 gün gecikme ise normal . 290 ken 580 olmalıydı 3 . Güm gecikmesin de 5. Gün gecikmesinde 1160 yani değer kurtarıyor .
Sermec Dkk canım senın degerin 2 katı yükselmiş arkadasın ilk degeri 55 4 gun sonra 290 6 gun sonrakı degeri az artmış en az 2300 lerde olması lazımdı 2 kat orarinını baz alırsak
Sermec Dkk orasını BIlmıyorum cnm ben sadece 2 kat olarak hesapladım ve 2300 cıvarı cıktı bılemem belkı de gec döllenmedir buna en iyi doktor karar verir
Sermec Dkk aynen ben de özellikle şimdi arkadasa sordum 26 ocak mı 29 ocak mı dıye dediğiniz gibi 29 ocaga denk gelmedik zaten 26 ocaksa degeri gayet iyi