Bende de oluyor uyandığımda ilk 20 dakika hiçbirşeyi tutamıyorum acısından ağlıyorum. Ama bunun için geceden yatmadan önce söğüt özlü krem kullanıyorum o acısını alıyor. Öneririrm kızlar erdağ da satılıyor ve yeşil krem de var o da gayet acıyı alıyor