Merhaba kafam cok karisik yorum yazarsaniz sevinirim dun dr kontrolum vardi 27+2 haftadayim arada hafif agrilar hissettigim icin ve rahim agzinda cok az kisalma oldugu icin dr ciger gelistirici igne yazdi erken dogum olma riskine karsilik igne bebek hareketlerinde azalma yapabilir dedi tedirginim oldum igneyi olmam gerekir mi 😞