Seramsera geçmiş olsun ,
ilk zamanlar balığı dışarda yeriz diyorduk kokusu rahatsız etmesin diye , döndüğümde boğaz ağrısı başladı tevafuk mandalina yedim biraz geçirmişti şükür .
Geçtiğimiz haftalarda da grip olmuştum uzun sürdü daha yeni yeni geçti , ama sorun sorunlu bir dişim vardı gripliyken iltihabı arttı , üst azı dişimdi yanağımda gözümün alt kısmında kemikleşmiş gibi iltihap vardı uyutmuyordu , netten baktım portakal kabuğu işe yarıyormuş , beş dk beklettim gerçekten beni ferahlattı ; uyuyabildim. Yine araştırın tabiki , grip uzun sürdü ama ateş öksürük gibi durumlarla şükür eşlik etmedi , kereviz çorbası içtim bir kaç kez bilmiyorum ondan mı 🤷🏻♀️