Mlsblnsy Kızlar 25 haftalık olduk bugün kız bebek bekliyoruz isim konusunda hiç bir fikrimiz yok ne yapacağız bilmiyorum ama bugün bi isim gördüm instgrmdan çok hoşuma gitti Dünya ismi nasıl sizce :)
Gamm Burcunrn teşekkür ederim , umarım içinize siner ve koyarsınz ben iki haftaya kadar netleştirememiştim doğurcam diye korkuma netleştirin kapı süsünü yaptırdım bu hafta doğurucam cidden zor bi karar 😂
Gamm Ebrukrtp ikiz kızım olsaydı bende diğerini alya koycaktım liya -alya ama sonradan biri erkek oldu :) çok güzel adıyla büyüsün :)
Ebrukrtp Zeynepreyyan herkes birçok şey söylüyor banada öyle d2diler ayla derler diye ama herkes öğrenecek mecbur :)