Merhabalar ;
şimdiden herkese sağlıklı bir hamilelik diliyorum 🙏🏻
Şuan tam 12 haftalık oldum . 11 haftalıkken doktora gittiğimde %70 cinsiyet tahmininde bulundu kız olduğunu söyledi yanılma payı olabılır mı ?
aramızda aynı hafta gebe olup öğrenen var mıdır ?