Gamzeguler Oğluşumun adı Can hamileyim ve erkek bebek geliyor. Babalarının adı Caner :) şimdi bize uyan isim arıyoruz Ercan ve Kaan listede ama iki isimde ailede var malesef.Hadi bize yardımcı olun arkadaşlar 🥰
miracanne Gamzeguler sercan yaşarcan emircan atakan Buda benden 😂 eşimin adı Mehmet hep evde kendi ailesinin yanında ona Mehmetcan diye seslenirim oda sevilcan der😂😂
miracanne Gamzeguler biz miraç Yusuf koyacağız ismini Ege egemen Agah can isimleride çok güzel ama zaten zor karar veriliyor sen beğendiğin isimleri yaz bi kağıda 3 kere kura Çek öyle yapıp karar verdik biz 😘😘😘kız olsaydı dila Nur koyacaktık
Gamzeguler ilkgozagrim_ evet Cem çok güzel ama aradığım nasıl anlatsam sanki bir isim var ve evet işte bu oğlum un ismi demem lazım 😄
ysmngry Bi arkadaşım bardı adı Can Oğul. O geldi aklıma nedense. Babası anlatmıştı içten içten can oğlum olsun istemiştim demişti. Can ve Oğul. Bilmem düşünür müsünüz 🤷♀️