Asyaminannesi Dua Edin lütfen ☻ heyecan, korku, ilk gebelik karışık duygular şuan hastaneden yazıyorum. 🤗
Prencess54 Asyaminannesi özel mi canım ? Allah kurtarsın inşallah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsn
Ynmb Asyaminannesi merhaba Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah çok kolay olur doğumun sağlıkla ve kolaylıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi
Bottesini Rahat olun herşey rahat olacak.korktuğunuz gibi olmayacak💕🌸allah hayırlısını nasip etsin sağlıkla alın inşallah kucağınıza🙏
Havva-6128 Asyaminannesi Canım Allah yardımcın olsun🤲. Bende sıklaşmasını bekliyorum sancıların sabaha karşı gidicem. Şuan 10 dk 1 geliyor.
Havva-6128 Asyaminannesi 😔Ben hala gitmedim 6 dk düştü .Birbirimize dua edelim doğumda edilen dua kabul olurmuş.