İzmir Bucadayım. 6. Ayım bitmek üzere. Zor bir hamilelik geçirdim bu süreçte bi çok arkadaşım tarafından kötü durumlara maruz bırakıldım ve çoğuyla görüşmeme kararı aldım sırf hamileliğim sağlıklı geçsin diye. Ailem burada yaşamıyor. Eşim de yoğun çalışıyor. Sabah 8 de çıkıyor akşam 9-10 anca gelebiliyor. Bazen ağlama krizine yakalanıyorum. İçime sıkıntı giriyor. Huzurlu bi hamilelikten öte yapayalnız bir hamilelik geçiriyorum. İlk zamanlar kusmaktan , açlıktan dışarı çıkamıyordum şimdi yapacak bişey olmadığından. Ailesi , arkadaşı , eşi yanında olanlar değerinizi bilin ❤