zelis63 Kızlar 31 haftalık olduk kaldı 63 nasıl geçiyor var mı sıkıntılar bizimki çok şükür güzel geciyor geceleri bazen kramplar dışında tabiki 🤷♀️🤗😊
Merve_16 zelis63 evet açılmam var ve 25 haftalıktan beri aşağıda başı da döndü doğdum doğacağım diyor