Minnakbebis Kızlar biraz önce nisanım geldi camasirimda kan vardi 39. Haftayım ilk doğumumda nisan gelmemişti ilk kez yaşıyorum. Akıntılı degilde daha çok kanlıydı sizlerde nasil oldu cok sevindim bu arada sırada sancıları beklemek var
Bahar2 Minnakbebis bende Pazartesi 39 oluyorum. İlk doğumunda nişan gelmemişti kanama ile doğum başlamıştı doktorum nişanın kanlı sümüksü şeffaf olduğunu söyledi geldiğinde mutlaka anlatsın demişti bende gelen giden yok bekliyorum şimdilik 🙃
CansuCaner Minnakbebis doktorunuzu arayıp bilgi verin sancı yoksa bile duruma göre sizi çağırabilir kontrol etmek için.