ongelukkig göğüslerin normalde büyükse büyüyo baya doğumda süt dolunca falan daha çok büyüyo snra küçülüyor ama maalesef sarkıyo benm göğüslerim küçük olduğu için doğumdan sonra şişti baya büyüdü ama snra eski halıne döndü ama küçük olduğu için sanırım sarkma olmadı smdi ikinci gebelık bunda daha 22ncı haftadayız ama büyüme oldu baya bakalım doğumda nolucak ama yine eski galıne gelıcek diye düşünüyorum tabi bu sefer sarkar sanırım biraz daha