Kbra7777 Eğer tutamıyorsan kendiliğinden akıp gidiyorsa tabı sızıyor olabilir ama sürekli tuvalete gidiyorsan idrarını tutamadığın için o zaman suyun değildir, son ayları bebek çok bastırdığı için idrara çıkman çok normal🙂 Suyun geldiğini anlamıyorsun çünkü akıp gidiyor beklenmedik anda, idrarda baskı olur ve hissedersin