nilly Kızlar merhaba. Üçüncü bebeğimi bekliyorum. Daha once hic boyle bisey yasamamıştım. Bugün biraz çarşıya çıktım ve yürüdükçe ara ara alttan bıçak saplanır gibi sancılar girdi. Yani iki saat falan çok yavaş yürüyerek işlerimi hallettim arada oturup dinlendim de. Ama çok sancılandım. 30uncu haftadayım şuan. Erken doğum belirtisi olabilir mi sizce. Var mı benzer durum yaşayan?
Sznarslan nilly ben 29.haftamdan beri yaşıyorum canım.şuan 35+3 teyim.benim de 3.bebeğim. diğer ikisinde hiç olmamıştı.korkama ama doğuma hazırlanıyor vucudun dedi doktorum.çatı kemikleri açılıyormuş esniyormuş.
Cilek_kentli nilly 37+3 um. Bebeğim aşağı indiği için o ağrı ve sızıyı ben de hissediyorum. Heran çıkacak gibi elim karnımın altında tutarak yürüyorum çoğu zaman. Bugün biz de pazar gezmesi yapalım dedik 😂 Her hafta giderek daha da agirlasiyoruz. Bebisiniz baskı yapmis olabilir
Flowers1 nilly nerdeyse aynı haftalardan bende de oldu su an 35. Haftadayım hala devam ediyor benim ilk hamileligim doktoruma sordum o senin çatın ile alakalı demişti
Adige09 Flowers1 bebek çatıya baskı yapiyor kafa aşagıdaysa yaptıkça orasi aciliyor mm mm doğuma hazirlik
nilly Flowers1 korktum daha gezecektim vazgeçtim 😄 daha önce normal doğum yaptığım için dedim kolay açılma falan olursa naparim dedim
Cumaserife nilly bizde 33. Haftya girdik aşağda dolgunluk şişlik oluyo ve geçmiyo da krapla beraber bir kaç aydır böyle yürürken oturup kalkarken banada oluyo birşey batıyo gibi ama bence erken doğum belirtisi değil sizinki nasıl bilmiyorum
Adige09 Cumaserife ayni bende de yolda yürürken nefesimi kesiyor sanki bıçakla dalıyorlar vajinama o derece bi agri anlık oluyor
Flowers1 nilly inşallah zamanında doğar bebeğiniz ama benim doktorum sanci geldiğinde mutlaka dinlen dedi siz yine de doktorunuza danışın bu durumu çünkü her hamilelik farklı olabiliyor 😊😊
Gulmartin nilly 40. Haftaya girdim bi kaç haftadır ara ara bende de aynı alttan bıçak saplanır gibi girip adım attırmıyordu. Şükür öyle erken doğum falan olmadı hatta günü geçiyor hala gelmeye niyeti yok 🤦🏻♀️ Ama hala devam ediyor aynı acı.
Ipek86 nilly ayy aynisi bende var, diyorum herhalde 3. Bebis oldugundan vücut eskidi artik kaldirmiyor🙈😩 kalca bacak agrisi bir yandan, yürürken altdan bicak saplanir gibi agri bir yandan, hakkimizda hayirlisi😂