İlk bebeğimi 13. Haftada kaybettim sonra bi oğlum oldu çok şükür şimdi hamileyim oğlumdaki hamileliğime göre bi tık daha iyiyim ama her an her sabah iyi midir acaba diye düşünmekten kesin bir şey oldu diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum sonra tevekkül ediyorum hemşireyim psikiyatride çalışıyorum o kadar çok gebe hastam oldu ki gebeyken elektroşok veriyoruz mesela yada hiç dikkat etmiyorlar full sigara kahve sürekli kendilerine zarar verme çabaları var onlar aklıma geliyor turp gibi bebekleri oluyor çok şükür kalacağı varsa her türlü seninle kalıyor o yüzden pozitif düşün hakkımızda hayırlısı neyse o olsun inşallah 🥰