Crnis Arkadaşlar 34. Haftamdayım ve hala isim bulamadık. Benim ismim Ceren. Kızım için Beren, bahar I düşünüyorum. Sizce hangisi???
Crnis Beren ismiyle ilgili tedirginliğim var. Acaba okulda filan “şapka-bere, kimin beresi vb.” Dalga geçilir mi? Bilemedim 🤔.Anlam olaraksa çok hoşuma gitmekte. Akıllı, güçlü, kuvvetli demekmiş. Benim adımla da uyumlu😊
Elifeminask Crnis canm bnm adim elif bnmle ble kucukken dalga gctiler dalda erik elif celi götü delik diye😡😡 takmaaa bnde oglmun adini demir koyacagim insAllah muhtemeln onlda dalga gecerler.
Symirna Crnis ceren yada deren daha kafiyeli gibi ama sonucta sizin icinizden ne geciyorsa o olsun🙏🏻🧿😘