mermeral Arkadaşlar çok fena öksüyorum. Grip değilim ama kuru öksürük var, ciğerlerim patlayacak gibi. Öksürürken de karnım hopluyor yerinden, bebeğime bir zararı olur mu ? Sizce ne yapayım da geçsin bu öksürük?
bskulku mermeral o öksürük çok beter 😫😫 sanırım çoğu annede var. Birde öksürürken ani kramp girmesi o zaman öldüm diyorum 😑😑😑
Dkk Çok geçmiş olsun kızlar 😔Tam tamına 2 ay çektim sonlara doğru azalarak devam etti . Hala çok naidr de olsa oluyor . Mümkünse Arjantin elmasını yoksa evde mi normal elmayı çekirdeğini falan çıkarmadan ince ince dilimleyip 4 bardak suda kaynatıyorsun .. önce suyunu içip sonra elmalarını yiyorsun . 100 de yüz tabiki kesmiyor ama benimkini baya hafifletmişti. Sonradan öğrendiğim için belki de etki etti bilemiyorum . Ama denmekten zarar gelmez . Rabbim şifa versin
Senaeksi Benim ikinci hamileliğim ikisinde de öksürükten çok çektim sebepsiz yere içerlerim ağrırcasına bi zaman sonra hafifliyor ama tamamen geçmiyor doğumdan sonra kesilmişti bende Allah şifa versin 🙏
Marinedeniz Bende de acayip derecede oksuruk var ve bogazimda yara varmis gbi cok aciyor bir aydir cekiyorum napcam bilmiyorum "/ cok biktim artik ne ictiysem olmadi her gece viks surup yatiyorim ama yok yani :/ nolcak boyle ne zaman ve nasil gecer acaba
Deniz__ Marinedeniz canım bana doktorum vikis sürme dedi hamilelikte mentollü şeyleri kesinlikle tavsiye etmiyoruz demişti bu hafta sordum bende
Marinedeniz Deniz__ yaa gercekten mi canim neden ki ne zarari oluyormustu acaba "/ ben de bir kac kez surmustum valla :/
Deniz__ Marinedeniz ben bu hafta gittim kontrole öksürürken içim çıkacak neredeyse o derece vikis sürebilirmiyim dedim hamilelikte önermiyoruz mentollü şeyleri dedi sebebini sormadım ama canım
Marinedeniz Deniz__ birsey olur mu ki bn 6-7 kere rahat kullanmisimdir bogazima ve sirtima "/ korktum simdi yaa hersey mi zararli valla ne yapacagimi sasirdim :(