Aysegl_ fatmanurercatim 1 yıl boyunca hiç bir engel olmadığı halde hamilelik olmadığı zaman başladık tedaviye
Gizemmmmmmkync Canım 1 yıl korunmasız ilişkiye rağmen gebelik olmuyorsa doktor başlıyor. Aşılama için kullandım ben klomen ben çatlatma iğnesini maalesef olumsuz sonuçlandı ama
Ebrarbebek66 Gizemmmmmmkync canım klomen markası varmı ben daha önce hiç kullanmadım ama gebelik istiyorum onun için kullanmak istiyorum bana marka adı verir misin birde günde kaç tane iciyordun
fatmanurercatim Gizemmmmmmkync 8 aydık evliyiz ve korunmuyoruz bende genel kontrol amaçlı gittim klomen vermişti cumartesi günü de kontrolüm vardı çatlatma iğnesi yaptı
Simya34 Gizemmmmmmkync canım neden aşılama yaptırmıştın?Bende yaptırmayı düşünüyorum ama çok etkili değilse yaptırmak istemiyorum,bizde hiç sorun yok ama hamile kalamıyorum bu nedenle yaptırmayı düşündüm.
Gizemmmmmmkync Ebrarbebek66 canım klomen markası yok adı zaten klomen günde 2 içtim ben sabah akşam anan bence doktora git o versin çünkü herkese farklı veriyorlar mesela bazılarına günde 3 yada 4 veriliyor o yüzden doktor kontrolünde kullan
Aysegulum27_ fatmanurercatim çatlatma iğnesinden sonra nezaman ilişki önerdi yumurta iğneden kaç saat sonra çatlıyormuş
Gizemmmmmmkync fatmanurercatim anladım canım 8 aylık evliyken pek vermiyorlar 1 yıl geçsin diyorlar ama bilmiyorum
fatmanurercatim Aysegulum27_ iğneyi dün sabah 10.40 gibi yapıldı cumartesi ve pazar gecesi ilişkiye girin dedi doktor
gul_bahar Vallahi bende kullandım ikiside 4 5 ay boyunca ama yinede yumurtalıklarim catlamadi başka postlarda işe yaradığını soyluyolar kişinin bünyesine göre degisiyo
Gizemmmmmmkync Simya34 canım bende polikistik over var. Bir tane yaptırdım klomenle tutmadı. Yarın ikinciyi yaptırmak için iğneye başlayacağım. Bu sefer iğne deneyeceğiz bakalım nasip