EmineSaroramk Merhaba kızlar 26 haftalık ken geçenlerde biraz temizliği fazla abartmisim hafif bi kanamam oldu ama tekrarlamadi. Başına böyle bi durum gelen var mi Birde 6.ayın sonunda kanama oluyomus diye duymuştum bu doğru mu acaba?
Esrelf EmineSaroramk kanama hiç bir zaman normal değildir. rahim ağzınızın uzunluğuna , plensentanın konumuna, rahim ağzında açıklığnız var mı bir baktırın bence.
Sara EmineSaroramk Bugun olmasa da sabah git doktora.Cunki oyle seyleri kucuge alma.Insallah iyi olur 🙏
Sara Esrelf Dogru diyosun.Cok zaman kan plesantadan geliyo.Yani mutlaka doktordan gorusmeli.Bende de kan gelmisdi dusuk yapmisdim 😞