27 haftalik hamileyim esim bedelli askerlk gorevi icin auan ankarada ben izmirde yasiyrm nornalde kaynanam asla arayip sormaz beni bu ara ariyo bisey lazim mi die sorup kapatio gecenlerde tekmelere basladimi bebek die sordu bende pek degl demistm dun baya baya vidyoda belli olcak kadar kepikledi bende vidyo cektim ve insanlik olsun die kaynanama attim. Once mesaji gordu bi sure cevap vermedi snrada karnina oyle vurma onada babasinada kurban olsun annesi dedi ge ben soookkk annesi derken kendini kastediyor oglum kaynanama anne dicekmis saka gibi yaaaa ne demek benim oglum ona anne dicek vee cocugu tasiyan benim kurban olunan esim ayy ben mi abartyrm yoksa bu kadin beni gercektn cildirtmak mi istyr kafayi yicem yaa ve kaynanamim 6 tane oglu var 🤦🏻♀️ her konusuldgnda yok ben ogluma prima bezden baska kullanmam yok ben ogluma bunu alirim her seferinde benim cocuguma oglum demesi beni cileden cikartiyorrrr aayyyy 😠😠😠😠 kimseye anlatamadigim icin icimi buraya dokeyim dedim. Ooofffff vallaha deliricem asla ama aslaaaaa kaynanama oglumh gostermicm ve birde ben bu gebeligimden once 22 haftalik dogim yaptm ve kizimi kaybettim bu sure icinde 1 kere beni aramadi sormadi gelmedi kizimin mezari nerde bilmyr bile simdi oglum icin bana anne dicek demesi beni boğuyoooorrrrrrrrrrrrrr