Merii33 Hanımlar özel hastanede doktora gidiyorum normalde sadece folik asit kullanıyordum şimdi doktorum pregnacare diye Bi vitamin verdi ama kullanmak istemiyorum siz ne kullanıyorsunuz bu arada 9+4 haftayız
Merii33 TwinsmomDA ağır geliyor sanki ilk gündüz kullandım bulantım oldu akşam içiyorum yine aynı bide fiyat çok uçuk başka bişey kullansak olmuyor mu acaba
TwinsmomDA Merii33 bende olmadı onu folik asit yapiyo olabilir. Ama alışınca geçebilir. Fiyat konusunda bilgim yok ben ingilteredeyim İngiliz mali olduğu icin burda uygun. Ama başka multivitaminler vardır doktorunla konuşabilirsin fakat bi kutusu 70 günlük bide o da var yanı.
Merii33 TwinsmomDA bendeki kutu da 30 tane var yani 1 aylık. Folbiol kullanıyordum daha önce onda hiç bulantım olmuyordu. Sen kaç haftalık hamilesin canım ne zamandır kullanıyorsun
TwinsmomDA Merii33 25. Haftadayım ben 8. Haftadan beri kullanıyorum burda ebeler onu öneriyor .Ama senin hamileliğin ilk zamanları bulantın çok normal.
Merii33 TwinsmomDA maşallah Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Sanırım ilk zamanlar diye doğru söylüyorsun bakalım geçer inşallah bulantılar 🙏