İlk gebeliğim 37+4 üm . Nasipse kızım olacak.. bir an önce gelsin beşiğinde yatsın giydireyim istiyorum 🥰 hiç bir belirti yok ya . Benim adetlerim çok ağır geçerdi her ay korku ile beklerdim 3 gündür sabah doğru sanki oluyormuşum gibi sancı geliyor hemen gidiyor . İlk korkuyorum sonra heyecan basıyor ☺️ Allahım isteyenin kucağını boş bırakmasın bu duyguyu her isteyene yaşatsın .🙏