Arkadaşlar merhaba 35+6 oldum
bugun biraz ayakta kaldım ve yoruldum doğal olarakta karnımda kasılma oldu sonra belim ağrımaya başladı ve şimdi de kasiklarim agriyor yatak döşek yatıyorum resmen. İdrar yolu enfeksiyonum var biraz üşütünce de kasiklarim agriyor ama suan ayırt edemiyorum adet sancısı na da benziyor üşütmüş gibi de bir agri var. İlk gebeliğim olduğu icin doğum sancısı nasıl oluyor bilemedim bir turlu çok tedirginim 😓