18+3üm bende geçen haftadan beri bıçak saplıyorlar gibi bir ağrı giriyor ara sıra. Özellikle sabah uyandığımda çok daha keskin oluyor. Dün de yeşil renkte akıntı oldu bayaa. Enfeksiyon kapmışım. Ağrılarımın nedeni de buymuş. İlk fırsatta doktora gidip önlem almamız lazım. İlerledikçe bebeğe de zararı dokunabiliyomuş. Çok geçmiş olsun bu arada acil şifalar versin rabbim hepimize