Recebinzevcesii Kizlar Ilk hamileligim 35 +5 günlük hamileyim ve aşırı derece bugün karnım sertleşiyor normal mi bilgisi olan varmi bu konu hakkında korkuyorum 😔
Tugbaztrk Recebinzevcesii canım kasığında agrı var mı, birde saatte ne kadar oluyo o onemli. Bana doktorum gunde 5-6 kez olması normal dedi.
busraozcan9 Recebinzevcesii benim de gün içinde birkaç kez tüm karnım kasılıyor ama düzenli aralıklarla gelmedikçe sancı değildir dedi doktorum. Ne zamanki belli düzende gelir kasılma mutlaka hastaneye gel dedi
Emineyavuz_53 Recebinzevcesii bebek büyüdükçe oluyormış . Süresi önemli bide sıklığı 35 de bendede çok oldu şimdi 37 yim belki gündüz 3 gece 5 defa oluyor
Recebinzevcesii Tugbaztrk yok cnm kasigimda ağrı ama akşam 5ten beri sertleşiyor internette erken doğum belirtisi yazdığından korktum
Recebinzevcesii busraozcan9 benimki son 1 saatir duzenli sekilde sertlesiyor 2 dk duruyor sonra yine sertlesiyor
Tugbaztrk Recebinzevcesii sol tarafına yatıp biraz dinlen canım, dinlenirkende saatte kaç kere oldu sayabilirsin, mesela benim ayırıcı noktam uyku, o sancıyla uyuyamadıysam nst sancım cok cıktı😢🙈
Tugbaztrk Recebinzevcesii bi nst ye bağlansan iyi olur bence canım, bana doktorum her seferinde hemen git bakalım dedi.
ezoterik Recebinzevcesii hastaneye gelmeniz iyi olmus çünkü düzenli olmasi biraz endise verici olabilir umarim bi sknti yoktur
Recebinzevcesii Emineyavuz_53 ınslh normaldir cnm ilk hamileligim olduğundan bilmiyorum nasıl olduğunu korkuyorum erken doğum olur die
Haticemre21 Bende 34+1 haftalığım ara ara bende de oluyor 2 veya 3 kez gunde ama 2 gndr belime de ağrı vuruyor adet ağrısı gibi 😩
Emineyavuz_53 Recebinzevcesii benim de ilk inana bi ara 35 36 da o kadar çok oldu canımı çok yakıyordu elimle yuvarlak hareketlerle masaj yapınca düzeliyor
Recebinzevcesii Tugbaztrk iyiyim şükür serum takıldı iyi oldum alttan muayne etmek istediler izin vermedim çok erken diye doğumu tetikliyormus alttan muayne ntsde normal çıktı yalancı sanciymis çok şükür