SibelCeltik Merhaba sevgili anneler. Hamileliğimde 19. Hafta bitiyor fakat ne kadar dikkat etsem de her gün mide yanması yaşıyorum. Yediklerim devamlı ağzıma geliyor. Bunları yaşayan ve çözüm bulan var mı?
busraydinli SibelCeltik benim de bugün 19 bitti aynı sıkıntıyı yaşıyorum. Doktorum gaviscon şurup yazdı birkaç saatliğine geçiriyor
Aycalyaa SibelCeltik 30+5 hala yaşıyorum nasil uykum var ama mide yanmasından uyuyamiyorum hiçbirşey de kullanmadım kullanmıyorum vermedi doktorum
Pcosaragmen SibelCeltik 1.yemek yedikten sonra hemen uzanmayin , baharatlı ,acı,ekşi vs tuketmeyin , 3.bol su için , 4.Yuksek yastıkta ve solunuza yatın, 5.sık aralıklarla azar azar yemek yiyin, 6.Gaviscon ,refcon gibi antiacid şurup içebilirsiniz , Cook geçmiş olsun ,36 haftadayim hala çekiyorum ,zaten giderek şiddetleniyor bebek büyüdükçe
Asaltntyr SibelCeltik ben hamilelikten önce de mide sıkıntıları yaşadım hamilelikte de hala yaşıyorum. Rennie şurup ya da tablet bana çok iyi geliyor ama bi süreliğine. Onun dışında yediklerime çok dikkat ediyorum ve azar azar sık sık yiyorum.
Nbl-scn Önce gaviskonla geliçtirmeye çalıştım ilk başlarda ile yaradı sonrasında kurtarmadı. Doktorumda ilacımı değiştirdi ve Lansor yazdı. Şimdi kullanıyorum iyiyim
Emireelif SibelCeltik cnm doktorum bana mide koruyucu yazdı 'zoprol' onu kullandigimdan beri mide yanmalarim yalan oldu resmen .
SibelCeltik Az az sık sık yiyorum, hafif ve baharatsız asitsiz şeyler tüketiyorum , yüksek yastıkta yan yatıyorum bana mısın demiyor malesef 😕 gaviscon kullanıyorum ama 1-2 saat idare ediyor.
simsekkiz8 Bendedede cokk kotu baslamisdi. Bi post acdim dun sagolsun kizlar Renniyi soyledi aldim hemen kullandim coook cokk iyi geldiii ondan sonra yasamadim simdide yemek yedim 1 tanesini icdim rahat olayim diye cok guzel bi ilac. Onu tavsiye ederim Renni❤️
Hasibeee Arkadaşlar hamilelikte 13. Haftadan sonra mide koruyucu kullanabiliyorsunuz tabiki doktorunuza danışarak😊 gaviscon Rennie şurup filan gerçekten boş, çok kısa süreliğine rahatlatıyor sonrası yine aynı. Panto mide koruyucu kullanıyorum.
fatmaaeminn SibelCeltik ben herşeyi denedim yok olmadı...doktorum mide hapı yazdı onu kullaniyorum...onu unuttuğum gün yutmadigim gün çok kötü oluyorum
Rukiyedere SibelCeltik karbonat iç. Muz ye. İçin yanarsa içtiğin sudan kanamazsan dondurma ye. Bi sürelik idare ediyo böyle beni ama yine de tam gaz devam mide ekşime ağrı yanma. 12+5 benimde. Yine de halimize şükür.