didemgungor Merhaba hanımlar iyi akşamlar. Benim bir sorum olacaktı. Kullandığınız bi çatlak kremi var mı? Ya da önerebileceğiz? ☺️
Misssimsek didemgungor bebe yağı aldım canım arkadaş tavsiyesi üzerine. 3 haftaya doğuracak arkadaşım hiç çatlağı yok. Bende 14.hafyadayim başladım kullanmaya
3o_harf didemgungor Hindistan cevizi yağı, kakao yağı kullanıyorum, şimdilik sıkıntı yok ama genetik yapınız çatlağa müsaitse ne yaparsanız yapın çatlıyorsunuz😊
Akman89 Frei öl kullandım ben gebelere özel olandan. Yalnız başta bacaklarıma sürmediğim için bacaklarım çatladı o ayrı 😅
ezoterik Canim hindistan cevizi yağı, doğal zeytinyaği,frei öl,lierac,mustela,kakao yağı bunlari kullanabilirsin🙂 ben 12.haftamdan beri dönüşümlü olarak hindistancevizi yağı ve frei oil kullanıyorum içeriği temiz olduğu icin memnunum
DamlaSanli Kim kullansa krem yinede çatlamış, bendr krem falan almıcam dedim ve karnım kaşındıkça nivea nın normal nemlendirici kremini sürdüm bol şekilde doğumuma 2 hafta var 23 kg aldım ve hiç çatlak oluşmadı
gozde91 Bende frei öil kullanıyorum sabah akşam 33 haftadayım henüz çatlamadım ama son haftalarda olur diye korkuyorum 🙈