Mervemeydan bende de vardı o ağrı hatta yürümekte bile zorlaniyordum belime vuruyordu. Hayat kalitemi bozuyordu. Doktor bunun gebelikten sonra geçeceğini söyledi. Içinde magnezyum kalsiyum vitamin d ve çinko bulunan bir vitamin daha verdi. Bebekte büyüyüp baskiladigi için siddeti cogaliyor dedi. Bir nebze daha rahatım ama siz yine de doktorunuza muhakak danışın.