Lamelif aslında yatmasan iyi olur canım çünkü bebeğe giden kan akışı azalıyormuş sola ya da sağa yat bende de oluyordu sabah uyandığımda ya da gece kendimi sırt üstü bi şekilde buluyordum ama zamanla alışıyor insan o şekilde uyanırsan panikleme bebeğe birşey oldu diye demişti doktorum sende panikleme ama dikkat et