Btlisblr Kızlar 27 haftalık hamileyim. 1 haftadır sol kaburgamda ağrı var öksürürken üstüne yatınca dayanılmaz bir hal alıyor sebebi ne olabilir fikriniz var mı?
Simgeeee Btlisblr bebiş baskı yapıyodur canım, belki de kaburgalarında barfiks cekiyo dur yaramaz 😂 benim de cok olurdu doktorum öyle dedi.
Asrinayaz Btlisblr bebiş baş aşağı dönmüş olabilir cnm bnm o haftada döndü ve sağ kaburgam ağrıyordu ☺️
Musel Btlisblr bnde 23 haftalığım ve hemen hemen 2 aydır bu ağrıyı çekiyorum özellikle akşamları aşırı kötü oluyorum detaylı ultrasonda farkettik ki bebek kaburgalarıma dayıyormuş ayaklarını muhtemelen sizinde öyledir 😅😅😅
1erkek1kiz Btlisblr walla geçen hafta bende aynısını yasadım hatta doktora gittim adam bana güldü evde havlu koy gecer dedı soğuk almışsın çaresı sıcak havlu
Asrinayaz Btlisblr canm valla 28. Haftada başladı ağrım 10 dk sürdüğüde oluyordu daha kısa daha uzunda şuanda 35 haftalığım hala var
Btlisblr Ben de pazartesi günü gidip göstereceğim geçer diye bekledim ama 10 dklık yada saatlik bişey olmadı devamlı zorlayan bir ağrıya dönüştü. Yada ben çok nazlıyım bilemedim 😊
TwinsmomDA Btlisblr benmkide sürekli agri yapıyor bi uyuyunca düzeliyor sabah bisey yok oglen geri başlıyor yatana kadar