Metemelek Sorma heyecan had safhada. Hem de ne zaman gelecek diye merak ediyor insan. Şuan herşey normal gözüküyor, normal istiyorum ama bazen de korku oluyor nasıl olacak diye. İlk gebelik olunca insan neler yaşayacak bilemiyor heyecan stres oluyor tabi😊 Herşeyin normal giderse sende normal düşün😊 sıkıntı olursa sezeryan tercihin olsun.. Doktor yönlendirir zaten aksi bir durumda. İçini ferah tut korksakta bazen hayırlısıyla atlatacağız inşallah Allah hepimizi bir avazda kurtarsın sağlıkla🙏