Btlaydn [silindi] ben sahra koycaktm ama amcamın kızının ismi oldugu için vazGevtm. Yani cok güzel isim
Vnsgb [silindi] ya anlamadım bende hatta diyorum ki yuh bunun içinde mi post açmışlar iyice okudum Sahra ve Alara 🤣 nasıl bi psikolojideyim acaba 🤣🤣