Kızlar doğum sancısı çekicez ağda nedir yaa Bi anlık cesaretle gidiverin ben yıllardır hiç aksatmadan ağdaya gidiyorum 33.haftamda Vajina ve kasık arasında nohut kadar Bi şişlik cıktı doktorum antibiyotik verdi kıl kökü iltihabıyms ağda ve jiletle alma sonucu kıl kökünün apselenmesinden olurmuş. 2 günde ceviz büyüklüğüne ulaştı ve cerrahi müdahaleyle alındı. Doğumdan sonra yapacağım ilk şey lazere başlamak olacak Rabbim kimseye yasatmasın o acıyı lütfen sizde önleminizi alın