Kızlar , doğumun yaklaştığını nasıl anlarız biliyorum çok soruldu çok konuşuldu ama ben 35+3 teyim bugün yürurken çok zorlandım batıyor rahmim ayrıca adet sancısı gibi agrimda oldu ama oturunca geçiyor. akıntı hafif var ama Nisan mi ne diyorsunuz onun ne olduğunu tam.bilmiyorum o gelmeden doğum olmaz mı ne yapmaliyim doktorum izinde haftaya gelecek bana gel nst çekin sekreterim bana atar dedi. İnşallah 38 i bı göreydim iyiydi.bu arada normal doğumum olacak inşallah her şey normal.