Zeytinyağı içmelisin ve doktorun lavman verecektir. Eğer vermezse ya da şuan kötüysen zeytinyağı ile alt tarafını yumuşatabilirsin lavman gibi. Doktor lavman kremi vermişti o da çok iyi geliyordu. Ben çocukken çok yaşıyordum. Fitil de dokunuyordu. Bunlarla geçiyordu.
Ikınma kesinlikle