1234567bsr- bugün yaptırdım gerçekten ve gerçekten hiçbirşey yok kafanızdaki ön yargıları silin kesinlikle, kötü geçer diye düşünürseniz kasılırsınız kötü geçer bir sürü şey okudum herkes tüü kaka öcü gibi konuşmuş oysa ki olay tamamen kendini rahat bırakmakta sen sıkarsan kendini doktor da girebilmek için zorlar haliyle bir olan on olur hiç korkma zaten jel sürüyor fitil gibi kuru birşey değil ki 😊