arkadaslar benim 6+4 yim keseyi korduk 2 hafta once 10 mm di ama kalp atisini duymadik erkeni simdi pazrtesi kontrolum var kalp atisini da duyariz belki ama benim icimde bi korku var gitimde bebegim iyi mi dir kalbini duyucam mi icimde korku var bi tedirdinim siz de boyle hisetmismiydiniz yani normal mi bu korkular gunler kecmek bilmedi ama gun yaklastikca korkum artiyor neden bilmiyorum hersey iyi gidiyodu gecen kontrolde ama bende ki bu telas nedne bilmiyorum🤷🏻♀️