Ozgedefne Kızlar doğurmak için neler yaptınız 39. Haftaya girdim karın sertleşmesi ve alt kemik ağrıları dışında bi belirti yok bebeği aşağıda hissediyorum karnım indi zorlanıyorum artık 😶
Tuuce7 Ben de bekleyeyim de ne ağrı ne de aşağı inme var bende. Sadece bu gün nst sancım 40 çıktı :/ umarım doğum belirtisidir