Snur94 korkma canım sakınn korkma.. 26. Haftamda aynı incelme aynı mm bende yaşadım.. bebeğim daha 800 gr bile değildi . Benim senden farkım kanamam yoktu. Bigün kalktıgımda kasılmalarım basladı ve baya bildiğin düzenliydi doğum kasılması gibi hastaneye gittim direk doğumdan süphelenip rahim ağzına baktı incelme vardı yatış yaptı bana hemen hastaneye 2 gün boyunca bebek için ciğer geliştirici iğne benim için bebek geç gelsin diye sayamadıgım serum ve iğne yaptılar 🙁 doğum iznimden 1,5 ay önce erken doğum riski ile beni izne cıkardı.. ne annem ne eşim ne de kaynanam wc dısında beni kaldırmadı bide 4 gunde 1 iğne oluyorum onun dışında ayağa kalkmadım. Şuan 29+5 olduk cnm en azından bebek azcıkta olsa toparladı.. hiç bişi yapma sadece dinlen yat yatarak geçir bu dönemi.. dikiş biraz daha ileri evre diye düşünüyorum cnm ama en iyisini doktorun bilir..