Gulcangzl16 Bebeğim maşallah çok hareketli ama hep aşağıya vuruyor. Kasığıma tekme atıyor hep . Neden hep aşağıda
Hkmt Gulcangzl16 benimde öyle canım ayakları aşşağıdadır seninde doktorum öyle dedi normal bir durum yani 🙂
damlanne Gulcangzl16 bende yarın 20 hafta olucam ama pek anlamıyorum sağ kasığımda pıt pıt atıyor bebek mi oluyor ?😏
Busegulce Gulcangzl16 21+0 olduk bugün benimde hep Aşağı vuruyordu iki gündür üst taraflara da vurmaya başladı 🤗 benim kızım da çok hareketli maşallah 🤗
Sinem92 Gulcangzl16 bizimki de aynı şekilde kasık hizasından vuruyor genelde çok nadir göbek deliğinden vuruyor bitek öyle durumlarda dışarıdan anlaşılıyor tekme attığı. Sürekli döndükleri için normaldir diye düşünüyorum
Kardelenyigit 21 hafta içindeyim genelde solda vuruyor kızım ve bi o kadarda rahmime vuruyor 😅çokça hareketli normal diye düşünüyorum
Kardelenyigit Haticedemirer herkes hamileliği farklı yaşar ☺️Ben ilk 13-14te pıt pıt hissettim tam olarakta 18 haftamda başladı çok şükür hergğn hissediyorum ama seninde yakındır sorun etme kendine 😊
Kaderisi Henüz daha rahminiz o kadar yüksek değil normal kasıklara vurması ben 25 haftalık oldum daha şu son günlerde göbek deliğinin orda hissediyorum daha zamanı var bence 😊
Gulcangzl16 damlanne canım büyük ihtimal bebektir bi kaç gün sonra pıt pıt biter pat küt başlar 🤣 benim ki video da bile belli oluyor çünkü baya vuruyor