17022020 Pembeli_nedo Canım kalçadaki ağrı ile sancı bir değil o ağrı gebelikten dolayı sancı belden girip ordan yavaş yavaş kasığa gelmesi ile oluyormuş ve de karnın komple kasılıp yumuşayınca kasılmaymış
Pembeli_nedo 17022020 ilk doğum sezeryan bu ikinci gebelik sancı nasıl olur bilmiyorum o yüzden sordum oturup kalkınca çok ağrıyor
17022020 Pembeli_nedo Anladım.Bende bir iiler yapınca ayakta biraz durim oturduktan sonra sağ kalçama bıçak batıyor kalkarken ve bir süre geçmiyor topallatıyor beni sonra 10 dk ayakta iş yapim geri geçiyor