Ozlemmmmm Askile bende oyleyim canim sanki 7/8 aylikmis gibi davraniyorum diyorum bazrn kendime ama ayakkabimi giyerken bile karnim rahatsiz ediyor beni
Tgbabsra Askile ben duşa kabine 2 tane kap koymuşum dolduyorum normal abest alıyorum bitince ayaklarımı o kapların içine koyuyorum oluyor tavsiye ederim yap