Kızlar 36. Haftadan beri bebek kilosu 2900 dun kontroldede 2900 dü kilo alımı durmuş. Suan 38+3üz cevrem ve cevremdeki doktor tanıdıklar kilo durduysa alınması gerek diyor her agızdan bir ses cıkıyor. Kendi doktorum ise kilo alımı durdu bu bebegi alalım anlamına gelmiyor dedi basına gelen varmı baska doktora daha gitmem gerekiyormu 😏😒